Nog even en we vertrekken.... - Reisverslag uit Soestdijk, Nederland van Jan en Rosalie - WaarBenJij.nu Nog even en we vertrekken.... - Reisverslag uit Soestdijk, Nederland van Jan en Rosalie - WaarBenJij.nu

Nog even en we vertrekken....

Door: jan

Blijf op de hoogte en volg Jan en Rosalie

14 Januari 2014 | Nederland, Soestdijk

In januari 2014 hebben Rosalie en ik besloten om op 16 januari met de camper te vertrekken naar Marokko. We reizen via Denia in Spanje. Daar hopen we vrienden (Arnold en Nora) te ontmoeten die daar overwinteren. Op 23 januari willen we vanuit Tarifa (zuid Spanje) de overtocht maken naar Tanger in Marokko. In Tarifa willen we andere Marokko gangers treffen om (gedeeltelijk) samen op te trekken in het mooie Marokko.
We zijn nu bijna zover dat we kunnen gaan vertrekken, afscheid genomen van vrienden, kinderen en familie. Woensdag nog de laatste loodjes en dan op reis!
Jullie horen van ons!

Groetjes Rosalie en Jan

• 15 Januari 2014 - 00:05

Heleen Assen:

Ik wens jullie een heel fijne tocht naar Marokko. Volgens mij zijn jullie er al eerder geweest. Hoelang blijven jullie weg? Ik ben benieuwd naar de verhalen en foto's. Fijne tijd daar.

• 15 Januari 2014 - 08:13

Marianne Hacquebard:

Lieve schatten,toch weer spannend een avontuur!we vinden het heel fijn om mee te reizen en wensen jullie
    een heel goede tocht toe,en verheugen ons al op de fotos!liefs knuffels,gezelligheid en een beetje
    een beetje sterkte misschien af en toe.Heb het goed vooral met elkaar! Liefs,mar en vonne.

• 15 Januari 2014 - 08:36

Tineke:

Lieve Rosalie en Jan,
    Sterkte met het inpakken vandaag en een heel mooie, avontuurlijke en goede reis gewenst; veel plezier!!
    Liefs van Tineke

• 15 Januari 2014 - 14:19

Annet Mensink:

Een goede en fijne reis toegewenst. Annet.

• 17 Januari 2014 - 13:43

Ellen:

Jongens, heel veel plezier

• 17 Januari 2014 - 21:54

Letitia:

Hallo Jan en Rosalie,

Een goede reis toegewenst in goede gezondheid en veel plezier. we kijken uit naar jullie reis verslagen.

Dikke kus en veel liefs Jan en Letitia.

• 20 Januari 2014 - 21:19

Martin En Ria:

Hallo Jan en Rosalie,

Wij vinden het heel leuk jullie morgen te ontmoeten,
    en de oversteek te maken naar Marokko,
    wij vinden het heel spannend.

Groetjes,

Martin en Ria