Aangekomen in Zuid-Frankrijk - Reisverslag uit Carcassonne, Frankrijk van Jan en Rosalie - WaarBenJij.nu Aangekomen in Zuid-Frankrijk - Reisverslag uit Carcassonne, Frankrijk van Jan en Rosalie - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Zuid-Frankrijk

Door: Jan-Rosalie

Blijf op de hoogte en volg Jan en Rosalie

17 Januari 2014 | Frankrijk, Carcassonne

Lieve mensen, we zijn vanavond aangekomen in de omgeving van Carcassone. Het was fantastisch weer met heel veel zon. Het was wel weer even wennen aan een hele dag de zonnebril op.
Morgen vertrekken we richting Barcelona, hopelijk weer net zo'n mooie reisdag!
Jullie horen het van ons

• 17 Januari 2014 - 22:00

Letitia:

Hoi Hoi,
    Fijn om te horen dat jullie reis voorspoedig verloopt en een lekker zonnetje is natuurlijk nooit weg. Genieten maar .

veel liefs Jan en Letitia

• 18 Januari 2014 - 09:33

Marja & Dick:

Er moeten meer en meer zonnebrillen worden gedragen! Daz goed voor de biziness!
    Maar: doorrijden!
    Vandaag en morgen trekken geregeld buien over het land en tussendoor een droge periode met wat zonneschijn. In de gebergte valt wat sneeuw. Maandag breekt in het zuiden en westen de zon goed door. Op woensdag neemt de neerslagkans in het hele land weer toe.

• 21 Januari 2014 - 11:03

Corne Van Der Horst:

Hoi Jan en Rosalie ,
    wij zijn familie van Ria en Martin en willen jullie vragen om ze de groeten van ons te doen we gaan ze missen .

vrijelijke groet Mary en Corné

• 21 Januari 2014 - 17:56

Antoon En Tonny:

Hallo Jan en Rosalie,

Wij willen graag de groeten doen aan Ria en Martin, en wij wensen jullie allemaal
    een gezellige vakantie.!!!
    ( Ik ben de zus van Ria.)

Groetjes
    Antoon en Tonny.