Laatste etappe in Spanje - Reisverslag uit Tarifa, Spanje van Jan en Rosalie - WaarBenJij.nu Laatste etappe in Spanje - Reisverslag uit Tarifa, Spanje van Jan en Rosalie - WaarBenJij.nu

Laatste etappe in Spanje

Door: Rosalie

Blijf op de hoogte en volg Jan en Rosalie

22 Januari 2014 | Spanje, Tarifa

Lieve mensen,
We zijn nu bijna een week op pad. Na Carcassone zijn we de Spaanse grens overgegaan aan de Middellandsezee kant.
Richting Barcelona afzakken langs de kust richting Denia. Na een tussenstop in Peniscola hebben we een gezellige tijd doorgebracht bij Nora en Arnold. In Denia was het goed weer. Gezellig naar de haven geweest en een drankje gedronken. Nora heeft ons enorm verwend met een heerlijke maaltijd en 's avonds gezellig een kaartje gelegd. De volgende dag weer door richting Tarifa, daar hadden we toch nog wel even de tijd voor nodig want de af te leggen afstand is toch nog zo'n 700km.
Aangezien de kustroute langer is en het enorme toeristische gedoe ons niet echt aanspreekt nemen we de route die meer door het binnenland loopt.
Hier hebben we echt van genoten! Een dag volop zon, en zo'n mooi gebergte..... Het was echt prachtig. Bovenop de toppen sneeuw (1400mtr) niet heel hoog maar zo ongerept, zo stil, prachtig.
Maar naarmate we dichter in de buurt van Tarifa komen pakken de wolken samen, steeds donkerder grijs. Bij aankomst staan Ria en Martin ons met een heerlijke bruiswijn op te wachten.
Onze andere reisgezelschap laat ons nog weten of ze met ons verder reizen of door fysieke problemen naar huis zouden moeten. Gelukkig kunnen zij na controle en medisch advies rustig aan meereizen. Dus, morgen vertrekken wij (Jan en Ineke, Ria en Martin en Jan en Rosalie) uit Tarifa naar Tanger!
Groetjes,
Jan en Rosalie

• 23 Januari 2014 - 00:12

Letitia:

Lieve Rosalie en Jan,

Heerlijk , heerlijk de zon tegemoet! Het is rustig en winderig in Den Dolder en omstreken. Vandaag viel ons tijdens een wandeling in het bos op dat de dagen ( zicht en voelbaar ) langer worden, gaf wel even een gevoel van euforie.

Jullie samen met reisgenoten succes en veel reisplezier toegewenst. Alvast dank voor de mooie foto's.

Veel liefs
    Jan en Letitia

• 23 Januari 2014 - 09:51

Annet Mensink:

Goede oversteek toegewenst. Fijn, dat jullie mooie reis achter de rug hebben. Annet.

• 23 Januari 2014 - 09:57

Josee Van Oostveen:

He lieve papa en Roos,

Ik had helemaal niet in de gaten, dat jullie met zo'n grote club gaan reizen. Gezellig hoor. Heel veel plezier en houd ons op de hoogte.

Liefs,

Josee

• 23 Januari 2014 - 22:24

Marianne En Vonne:

Hoi lieve vakantie gangers.fijn dat het zo goed gaat! En wat een weertje op de paar druppels na.
    Maar het wordt nog warmer .Eerst de oversteek.Liefs van ons,marian.

• 24 Januari 2014 - 08:44

Egon:

Wauw, mooie beelden weer zeg. Heerlijk zo'n avontuur en dit is nog maar het begin. Heel veel plezier, Ria en Martin zien er iig gezellig uit:-)